Un forum creat din dorinţa de a ajuta... Intreabă sau pur şi simplu scrie ce simţi!
ovidiu's Forum
Un forum creat din dorinţa de a ajuta... Intreabă sau pur şi simplu scrie ce simţi! |
||
| Search For Similar Forums · Return to Website | ||
| Viewing Page 1 of 1 (Total Posts: 5) |
| Author | Comment |
cosmin
Jun 27, 06 - 2:29 PM |
despre whistler
salut. sansa ce mai mare a vietzii mele de pana acum a fost cea de a vizita canada in unele dein orasele ei reprezentative cred eu. vancouver, toronto montreal. in mult prea scurtul meu sejur la vancouver (10 zile) am apucat sa facem (impreuna cu prietenii mei de acolo) o vizita la whistler. am ramas fara cuvinte de peisajele de acolo. desi am vazut si multe alte locuri interesante inima mea a ramas tot la zona aceea. nu o sa te intreb nimik de modalitatea de emigrare pe care cred ca o cunosc destul de bine ci am sa te intreb altceva. ai idee despre administrarea padurilor de acolo? eu sunt inginer silvic si ma tot gandesc daca in zona whistlerului am vreo posibilitate de a gasi ceva de lucru in domeniul asta. inca odata iti spun desi sora mea e in montreal pretenii mei buni is in vancouver inima mea tot la whistler e. desi am umblat mult si prin europa locuri mai frumoase ca acolo unde esti tu nu am vazut. bafta multa si astept vesti. |
Ovidiu
Jun 27th, 2006 - 6:17 PM |
Sincer, habar n-am de administrarea padurilor! Am intilnit odata un roman prin Vancouver... Era din Galati, inginer silvic si lucra ca padurar - mi-a spus el. Spunea ca e bine platit dar ajunge odata la doua saptamini pe acasa... Ce stiu insa ca BC-ul in general e patria celor ce muncesc in domeniu silvic sau turism... Deci, ar fi sanse! Iar daca iti plac si animalele salbatice e super! Cu putin noroc vezi ursi negri si in centrul orasului! Poate nu ar strica sa intrebi pe www.romanians.bc.ca S-auzim de bine! |
cosmin
Jun 27th, 2006 - 7:29 PM |